=

hejsanhoppsan!
nu är jag tillbaka igen, efter 3 häärliga ( strecken ska vara överstrukna) haha. efter min sjukperiod så var det ett under att jag orkade springa nånting alls. haha! Kul iaf med medelpaddor :):)
när vi åkte hem så kom ja på den briljanta iden å åka till karlie å vara me han lör-sön ist så ja hoppade av i hudik, åk kalle som ä så bra på att övningsköra kom å hämtade mej :)

var på hudik marknad på kvällen, jag måste erkänna att den var ganksa stor ändå ;)! var med, stina å mathilda å karlie,
hahah gud va ja skratta. mathilda är iaf nog min nya idol :D, gugge gangster träffa jag också. pusspå han!
träffade några till å, men på bussen hem var det typ 500 folk, helt seriöst, tur ja kunde luta me mot kalle så ja inte svimma!
blahiiiiii,
men fuckin cp blogg att det inte går att lägga upp bild. det kommer så att säga..........................

2008-09-07 @ 22:24:00 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv