höhö

När jag kom hem idag så fick jag en trevlig överaskning i brevlådan. Nämligen mitt paket från Buzzador!
innehållande, 60st prov förpackningar på Visibly Clear 2 in 1, det är en grej mot finnar och porer och som man kan använda både som Mask, en gång i veckan och som typ kvällsrengöring. Jag provade att ha den i som mask nu på kvällskvisten efter duchen,
iaf så var den krit vit, och det stickdes jätte mkt i ansiktet. Det känndes verkligen som att den tog!
Vilket den också gjorde, mkt mindre porer, skööönt. ska jag börja använda den.
Jo så nu ska jag dela ut mina proveemplar, (: !
1. mitt paket hem med godsaker (: (:
2, jag i snygg ansiktsmasken ;)

FÖRESTEN FORTSÄTT RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA. jag tror det går att rösta igen om det har gått en dag sen man rösta sist, !!! :D:D

imorgon är det en speciell dag...

2008-09-04 @ 21:05:30 Allmänt

Kommentarer

Postat av: alice

jaaa såklart!!! du också va?? <33

2008-09-04 @ 21:33:06 - URL: http://iclick.blogg.se/

Postat av: Micaela espinoza

tack ! :D älskar färgen !:)

2008-09-04 @ 22:14:46 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv