måndag

Hallo!
dagen har gått fort, jag hoppas bara resten av veckan också gör det!
Jag har svenska novellanalys prov på onsdag, KUL tack så jätte mkt till alla mina svenska lärare som jag haft!! Jag har aldrig skrivit en jäkla analys!!!!  KOMMER GÅ BRA, JÄTTE BRA (Y) nååååt

HURSOMHELST så är det ingen vanlig dag idag,
FÖR IDAG ÄR DET MICKISPICKIS FÖDELSEDAG, HURRA, HURRA, HURRA <3 GRATTIS GRATTIS STUMPAN, F-16!!!!! :)
det mongot, fick en utlandsresa, jag vill haaaa!!! =) Måste ses nånting mer hurru <3
idag hade jag tänkt att lägga mig tidigare än igår, för i morse var jag trött, mega trött tillåme! måste sova mera, sova sova :)
tillhelgen blire jag&karlie! <3
det blir mycket bilder på mickis i bloggen nu, men eftesom hon e så snygg så!!! :)

måste också påpeka att bilden i något inlägg nedanför med mig och mikaela är från skolavslutningen i 8:an inte i 7:an ;)
mickis i snön!

VEM GLÖMMER DENNA BILD??! :)





















2008-09-29 @ 19:25:54 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela Espinoza

hahah den där jävla bilden!! haha XD

älskar dig! <3<3

måste träffas snart igen!

2008-09-29 @ 20:51:57 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv