onsdag

Nu sitter jag på skolan igen. Det är knäptyst. endast mina tangentknappningar hörs. haha!
Jag har halvt gjort klart det vi jobbar med, så jag orkar inte :)
Har svenska nu, halva tiden hade vi muntliga övningar med sharader ( stavningen?) och typ läsa upp en dikt, det var faktits kul! Fasten de inte låter som så, eller kul och kul, det var roligare än att sitta och jobba!
ikväll ska jag träffa flickorna :) & imorgon äre matteprov ;/!
ska nog köpa en fin ny liten mascara idag också, nån ide?
PUSSS
plus att jag vill utomlands nu, jag vill inte att all min brunhet ska försvinna!!!!!!!!!!!!!!!
SAKNAR <3

2008-09-17 @ 10:59:22 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv