såfie

hallou igen!


Dagen som sagt bestod av gympa på schemat, liten drygt att bara åka in till stan därför :P men det gjorde jag! duktig som jag är! spelade tennis och sprang ryggisspåret ett varv, rätt bra gjort av mej som inte har rört med sen oringen! men det känns som att jag är på bättringsvägen nu iaf :) Jill kom och hämtade mej på skolan Grattis Jill som klarade körkortet idag!!!!! hon skjutsade mej och rebbelipebban hem :)
Sedan har jag häckat framför min stationära dator :S jag hatar den, för jag har insett att jag inte har word på min bärbara, haha så jag letar febrilt efter office skivan så jag kan installera! :P
Hursom helst så sitter jag och grubblar över krönikan jag ska skriva,  jag har fastnat rejält, orkar inte läsa igenom det en gång till och kritisera för jag vet inte vart jag vill komma med texten heller, vilket kan vara bra att veta när man skriver ;P åhh nej nu ska jag inte tråka ner er med skola, men just nu är det de jag gör och tänker på, inte så kul!
så näe, vi ses!

denna bild är jag så sjukt sexig på! pusselipusspuss

 

2008-09-01 @ 19:50:32 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela espinoza

snygg bild! bästa fotografen eller vad? ;P

2008-09-01 @ 20:12:01 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/

Postat av: Micaela espinoza

;) ja de går skit bra , skit bra klass , jag trivs jättebra :) alla är skit snälla och de är en ritkigt bra skola :D ,

hur är de med dig, går allt bra?

jag funderar på att åka upp helgen innan ja fyller år, måste träffa dig har inte träffat dig på hela sommaren och mer till och med och nu blir de mindre ju :(

2008-09-01 @ 21:03:31 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/

Postat av: alice

grattis till jill (:

2008-09-01 @ 21:45:00 - URL: http://iclick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv