shoppn

Heeej,
jag insåg nyss att jag döpte förra inlägget till Lödag, fastän det är ju Söndag nu.. Huaaa, vilka värdsliga saker jag hakar upp mig på!
Imorgon kankse jag åker till ö-vik, till momo :) det skulle vara kul. Fast de skulle ju vara kul å stanna hemma å ta det lungan också,  kanske plugga lite? fy vad patetiskt det där lät endå, IDAG har jag förövrigt gjort en mega fin sak! men de e hemligt,! :) Om ett tag kommer ni få veta, om ni inte fråga me :D fett nöjd iaf!
Idag när jag var på Ikea, köpte jag ett par supesnygga skor & en snygg kofta, ( bild kommer)
iofs köpte jag en sjal och skrivblock till skolan också, jag tänkte köpa ett rosa high school musical album, men jag insåg att jag nog skulle bli mobbad för de den resterande tiden som återstår av dessa tre år av min kära arbetsgrupp :) haha!!
kika in på bildena, supersnygga ,

föresten så köpte jag eb foundation i fredags, den är från isadora och ser jätte luxog ut, jag har faktist fått fint beröm om den :) nöjddd! HEJSVEJS =) pusss

2008-09-14 @ 00:38:43 Allmänt

Kommentarer

Postat av: anna

http://ciaobella.bloggagratis.se/2008/09/

2008-09-14 @ 16:15:05 -

Postat av: Frida

Men gud va snygga grejoooor! Ge mig!

2008-09-15 @ 18:43:44 - URL: http://fridoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv