skoola

Hola!
nu är det måndag igen, ingen mördag måndag som jag hade i högstadiet. utan en vanlig måndag!
Har haft svenska, som vi satt och pratade bort för det mesta, sköna personer (: haha,
sedan lunch från 11-14. Asså spenderar jag den tiden här, framför datan! haha!
Sedan har vi idrott!! 70 min, SLUTAA sen
Jag hade tänkt färga mitt hår och limma fast löshåret idag, men jag vet inte. Vi har föresten skolfoto imorgon, kankse inte är så jätte bra om håret råkar bli typ helt fuckt upp.  Får se hur jag gör, nån som känenr sig manad att limma fast mitt hår btw? ;) kan ju höra av dej då :P

Näj nu ska jag vara lite social här, Hare så bra (Y)    P U S S

2008-09-15 @ 12:59:41 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela Espinoza

jag kan limma! jag är duktig på de!! ::D:D:D

2008-09-15 @ 21:28:21 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv