söndag

HEEEEEEEEJ!
Fybubblans för mig som har varit sååå lat i helgen, som inte har skivit ett ända inlägg! Men medans jag väntar på den hemkörda pizzan så tänkte jag passa på ;) haha!
Fredagen tillbringades hos Lise, GRATTIS F16!!!<3 det var trevligt att träfffa alla och så!!!
Men på fredagen efter skolan kom Mickis från Sholm också, GUUUUUD vad roligt att se henne <3 kikade på lite presenter osv  innan i åkte till timrå och sen till Lise ;)

Igår, skulle jag vara med mickis, och även gratta henne eftersom hon fyller år imorgon, (Y);) jag håller på mitt grattis!  Men jag var så jävla seg å dryg så ja pallade inte, iofs inte hon heller. Haha. Men klockan hal 9 blev de av, haha sån bra tid :P Åkte iaf till hennes pappas lägenhet, pratade, mös ocv :) myyyyyysis!!
MÅSTE
också hacka på min kära frida lindström som gjorde att jag tillbringade min kära dag framför min kära dator och spela mina kära gratis intenett spel!!!!!!! AHHHHHHHHH, jag borde söka hjälp ;) Haha!

Idag var jag på boda borg på orienteringavslutning med medelpads of, men vi pallade inte prisutdeelningen så vi var kvar på Boda Borg, det var roligt, fasten man börjar kunna de flesta banorna ;) Hehe
Mickis har åkt hem idag, jag tycker det är synd.
Men hon har lovat att inte glömma bort mig här i Timrå! :)

PUSSSSS
dock nästan inga bilder från den fina helgen så jag bjuder på en gammal, ganksa mkt gammal bild på mig & micaela :)

Ser ni micaelas gladhet? fyyyvad jag lir glad när jag ser bilden <3
Jag och micaela på skolavslutningen i 7:an!!! ÅHHH vad fint :') <3

2008-09-28 @ 18:10:08 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela Espinoza

kärlek<3

2008-09-29 @ 20:50:34 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv