tiiss

Hejsan hoppsan, denna dag har gått finfint ju :)
3h matte, okej, gik väll sådär iaf, sen estet!
juustee!!!!!!
det gick inte bra!! Vi skulle välja vad vi ville ha, musik,bild eller teater. ingen ville nästan ha det sistnämnda så de lottade, &såklart blev jag dragen NÄST NÄST SIST av typ 63 pers! kuuuuul sofiee kuuul!! ;) så JA, jag fick teater! kul kul kul nååt. Plus att maria å fridis fick BILD, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ARG! :P
Men det roliga med dagen var att på esvn så fick vi gå ner till stan och kolla på tavlor som hade ställts ut i skultfönstrerna! haha :)
Vi gjorde det snabbt och jag&frida&Lina gick sen å prövade fjällrävenjackor <3<3<3 haha :)
fett me fina! sen träffa vi, amanda, linda och Cecilia och myste runt med dom ett tag, hem å så:)

är fett me sugen på jackan!!!! HIHIH :)
PLUS FRIDAAAAA, imorrn blir massa massa massa chokladbollar!!
Pusshejs
 / sj*
fin bild jag hittade på mej från min kära kamera =)

btw, ni kan ju gärna höra av er om ni vet hur man gör en novellanalys, har prov imorgon, har aldrig skrivit någon jävla analys och har inte med mig mitt papper hem!!!!  K U L !

2008-09-30 @ 19:13:43 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Lina i din klass

bra att jag hamnade här när jag googla på novellanalys.

X-)

2008-12-01 @ 18:42:47 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv