tisdag

äntligen äntligen är jag klar med min krönika! efter hjärnstopp och hemskheter så är den tillslut klar! Skönt värre :)
Jag höll på att bryta ihop när min dator dampade och stängde av sig själv, eller råka jag trycka på strömknappen med foten, shit the same, men iaf så dog den utan att jag hade sparat. värsta som kan hända, men tur att denna gamla fula dator kunde återskapa så bara några rader fattades :)

angående min tävling så har jag några saker att säga, rösta rösta rösta :)
& att jag fick veta idag att jag kommer förmodligen flyga ner till Malmö på Tisdag för prisutdelning! Hur coolt är inte det då?!? :D plus med flyg, gratiiiiiiis! så rösta rösta på mej snyggingar!
För nu ska jag ringa butsa & lägga in bilder till datan på dagens outfit och från spanien med mammas kamera!
PUSSS SNYGGGISAR, bjuder på snygg bilden på karlie sedan 1000 år sen :)

2008-09-02 @ 19:31:07 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv