torsdag

hejsan svejsan,
idag är jag på skolan, hualigen! Kom hem halv 1 igår så kom väll hem några minuter senare med taxin! Iaf så hade jag glömt bort att jag hade sovmorgon i morse, så jag klev upp döTRÖTT, verkligen mördande trött. så när mamma skjutsade mej till bussen råkade jag komma på det, (I) smart tjej! jojo!
Iaf så var det megakul igår, nästan den jobbigaste dagen ever, men fett kul!
åkte hemifrån vid halv 9, flög från svall kl kvart i 10, var på arlanda och käkade på max, flög till malmö nån gång och åkte flygbuss till stan, där vi spenderade någon timme lr så, gick, eller vi fickk skjuts av taxi till eons huvidkontor där vi blev bjuden på lite smått&gott :) prisutdelning å hela köret :)
iaf ,
JAG VANN!!!
helt sjukt, men sant! :)
måste tacka alla som röstade!!! pussss på er!
juryn hade valt ut mej som vinnare, & jag vann omröstningen, så egentligen tycker jag att jag borde ha fått 2 st telefoner och kunna givit den till jillypilly :) hursomhelst, jag har en Nokia N95 8 gb! :)
Blev intervjuad av tidningen så idag hittar ni mej i Dagbladet med bild å alltihopa, haha kika å kolla, ;)
så blev ja intervjuad å filmad nånting som ligger på internett, ska kika om jag hittar det sen :)
bilder kommer, iaf på mej å mitt pris!!!!! :D:D
PUSSS HEJSVEJSAN!
  min mådäll!!!!!!

2008-09-11 @ 12:13:44 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv