söndaa

helgen är slut, nu har jag en hel vecka framför mig, plus ett matteprov! KUL!
lite surt känns det allt eftersom man har ju knappt gått i skolan i 2 veckor. men ska ja bli smart så äre väll å göra't ;)
idag på dagen har jag inte gjort mkt, verkligen.!
jag började läsa boken i svenskan, men jag somnade 2 gånger, vilket betyde att jag inte end har läst boken ;p haha!
Sedan nu ikväll åkte ja å jilly till lise&tone en snabbis å sedan hem där hela familjen edström väntade :)

om 2 veckor så kommer micaela hit från sholm! fybubblans vad längesedan! vad hände egentligen?!
till helgen är det USM, okej, helt ärligt , jag är inte alls sugen, bara att träffa kalle typ. men jag ska försöka ändra min inställning, jag ska! :)  Plus att lise fyller år om typ en vecka!! F16 =)

medelpads usm gäng på träningsläger!

2008-09-14 @ 21:53:06 Allmänt

Kommentarer

Postat av: micaela espinoza

vet inte vad som hände men jag saknar dig! ska bli härligt att se dig igen <3big miss

2008-09-14 @ 22:12:56 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv