USM

som jag förmodade, dålig uppdatering, för att sammanfatta kort!
Det var usm i helgen, invigningen var kanonkul men tutor, skrik och mitt i centrum!
Lördagens indviduella långdistans, var en rolig bana. Jag bommade 1;an sedan bommade jag ingenting. synd bara att jag fick så ont i huvudet! så min löpning gick inte...
disco, trevligt! jag älskar orienterare och orienteringsdiscon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33
staffetten på söndagen var jag inte med på,  hejarklacksledare! (:

jojo, kort sagt så vart det rriktigt superkul!
måste tillägga att min kalle, min andra kalle, å hannapanna gick in till söderhamn vilket var väääldigt långt, för att tillägga så var klockan kring 1. och klockan 4 -5 på morgonen så komde tillbaka, HEJA PÅ! haha
guuuud vad de är söta
för att tillägga så älskar jag verkligen kalle jätte, jätte mycket <3

kankse hittar någon fin bild sen :)

2008-09-22 @ 20:03:51 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Just Picture It ?!

låter toppen detdär ;)

2008-09-22 @ 21:17:35 - URL: http://justpictureit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv