yeah

häääj,
ja, dagen i korthet bestod av skolan då med svenska & engelska. kul! Sedan hem & så har jag varit så duktig att läsa mina 4 kapitel i eng boken:)
hur som helst så ska jag nog till malmö nästa vecka dårå, fett me coolt. och så ska jag på usm läger nu ti helgen! yeeeah.
Som ni föresten borde se så har jag lagt till lite reklam här på bloggen, haha fan de börjar ju likna profffs blondinbella lr någon, men jo jag gör det mest på test, inte så att jag tänker tjäna nå pengar, iaf inte vad jag hade tänkt. Men jag tänkte prova och se hur det funkar och går till. men iaf,  ONLY, annonsen under varje inlägg
borde ni klicka på varje gång ni kikar in här, de räknas och så, fett me bra (Y) najs bajs!

fin outfit today,
mjukisar
rosa linne
rosa/vit puma koftaa!
KISSES !

2008-09-03 @ 22:08:14 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv