28 december

hello!
idag är det 28 December! Inte många dagar kvar på detta år nu inte! Idag fick jag sms av Halebop och de sa GRATIS MOBILSURF HELA ÅRET UT! jippi tänkte jag, tills faktat rann upp för mig och jag insåg att det bara är typ 3 dagar kvar!  väldigt lite kvar nu.

Jag är fortfarande i fjällen och jag lovar att jag skall bli riktig bloggis när jag kommer hem genom att uppdatera minst en gång/dag ;) minst.. annars lär jag ju få höra det ;) haha

Har inte gjort så mycket idag, suttit inklämd i stugan och ätit ännu mer! ( Vilket inte är behövligt...) för det är -25grader ute :| helt sjukt kallt!! det ryker när man går ut genom ytterdörren som bara den!! JAg var och hälsade på Faster en sväng också, såklart välde jag i mig mer godsaker fast jag tänk hela dagen att jag måste trappa ner, juuul har sina dåligheter! haha;) hoppas att min hemliga plan kommer funka imorgon, men det ser lite mörkt ut ;)

Pusspuss

miss my little honey boney

2009-12-28 @ 21:49:49 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv