annandagjul

Hej igen!!
annandagjul har nu nästan helt gått år 2009, likaså min mammas födelsedag! Grattis! Dagen började med uppvaktning med paket på sängen och egengjord tårta! Jag mina kära systrar och födelsedags barnet åkte sedan in till Östersund för att vara med på den årliga traditionen Julrea!! Min egen strategi för dagen var att försöka spara pengar eftersom jag skall shoppa på julrean både hemma och i Stockholm den 20:e Januari. Men det går ju alltid som väntat... Lite mer pengar spenderade än planerat! 3 st underklädes sätt, ett par tights med nitar och en nät tröja, riktigt snygg. Jag ska överväga att knäppa kort imorgon så ni ska få se. Kvällen har spenderats med filmmys här i fjällen. Just nu är det Da Vinci Koden, dock inte jätteinsatt pga detta inlägg, men det lär väll ändra sig. Det har gått 5 hela dagar sedan jag lämnade Älskling, Det känns verkligen som en evigheeeeeet... Men jag tänker att tiden bara tickar ner, ner och neråt tills vi äntligen ses igen! <3 Min älskade underbara Nicklas :) gosinos!  Imorgon har jag ingenaning om vad som skall ske.. Men jag kan tänka mig att det blir skoteråkning som gäller!
Puss&Kram

Jag och den finaste personen som finns på hela jorden!
Jag Älskar Dig!

2009-12-26 @ 23:18:01 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Sofie

jag gillar att du skriver igen!!! :D saknad <3

2009-12-27 @ 11:01:14 - URL: http://shansen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv