ego sentric

Holaa,
hoppas ni mår lika bra som mig mina kära vänner!
Idag vaknade jag upp vid min älsklingssida för första gången på väääldigt länge :) 1 vecka iaf....
Eller vaknade och vaknade, vaknade upp vid sötisens sida då hans väckarklocka ringde och han skulle springa iväg tills bussen. men sov med honom gjorde jag allt!!! MYSISEN!!

Alltså, igår åkte jag hem från fjällen med tåg! överaskade gosisen och han fick sin nyårspresent, (att jag kom hem alltså) haha! egoooosentriccc! :) var kallllt utomhus och jag skulle gå från centralstationen upp till Majorsgatan, vilket är en långlång backe i skållande kyla och med en ryggräck som var så tunga att bandet nästan skav in i axeln.. Jag var tvungen att använda en livlina och ringde därför till Nicklas lillebror som fick komma och möta mig och ta väskisen ;) helt plötsligt kändes livet mycket lättare då ;)

aja, idag ska jag på Birsta med Kalle & Frida, de kommer hit om cirkus en halvtimme skulle jag tro!  ska kika in mellandagsrean, jag måste ju erkänna att rea är min stora hemliga kärlek, efter nickisen såklart, men den är inte så hemlig, såå ahh, det är nog min största hemliga kärlek! shoppa BRA ( observera braaaaa) saker på rea kan få  en på ett sådant bra humör som endast typ superduperbrasaker gör ;)

jag tänkte bjuda på ett fint bildspel på skönheten ( my self ) se och njut!





Have a nice day! <3

2009-12-30 @ 13:38:42 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Sofie

min snygga sofie <3

2009-12-30 @ 16:36:43 - URL: http://shansen.blogg.se/

Postat av: Petra

sofie sofie världens finaste sofie :D<3

2009-12-31 @ 00:01:10 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv