:)

jani, nu sitter jag här framför datan och stirrar igen, min väska inför resan imorgon är snart färdogpackad. tur Linda ringde så jag visste vad jag skulle ha med mig, annars skulle jag ha haft HELT FEL saker, skulle varit lite pinsamt faktist! haha :) Jag hatar att man aldrig blir färdig, det är hela tiden saker som man kommer på att - det där tar jag med mig imorgon, men så snurrig som jag är på morgonen så glömmer jag ofta bort de, därför har jag skrivit upp en fin liten lapp (Y) Sofie har lösningen till allt! Imorgon skall ingenting glömmas! :)

En annan intressant fråga är ju om jag kommer få igen väskan.... har ju massor av kläder, träningskläder + en vinterjacka.... nej det får jag ta tag i imorgon^^ =) Ska kila ner och äta lite kvällsfika nu, kommer sitta fint, eftersom jag har sovit halva dagen så kommer jag vara uppe minst till klockan 3... ni når mig på mobilen... ^:)

Sov gott alla! Puss&kram!

Vilken säger nej till denna super outfit från forever21? INTE JAG!!!

2009-02-05 @ 22:49:57 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv