"

Jag ska gå på förhandsvisning av Stieg Larsson's bok - Män som hatar kvinnor! Hur coolt är inte det då?!
Jag tänker på tv-bloggen blondinbella hade om när hon var på förhandsvisning av filmen Austrailia -  limosine, röda mattan, kändisar mat ja allt lyx! njao, kankse inte blir alltför glamoröst men gratis popcorn, dricka & godis vare allt!
Och vem är då inte mer värd än mig att gå på denna förhandsvisning, dan innan premiären om inte jag efter att ha skrivit min 12 sidor långa rapport till boken? Inga invändningar mot det alltså, men glad vart jag när pappa erbjöd mig det, plus sitt-biljetter till Timrå matchen som går nångång i slutat på februari, Happyface!!

idag missade jag bussen hem till Timrå när cpbussen från skolan var sen. då gick jag på stan och handlade skor, 3 par vart det för slanten. Tänk vad skor kan göra en sådan misslyckad dag kanon :D! Bara att tacka mina kära föräldrar att de kunde föda en sådan bra flicka på att spendera pengar (A) tack, tack :) Men värt var det kan jag lova! :)

en bild kankse slängs upp imorgon, inte just nu iallafall! Sovgott! puss
sofie&micaela-> <3

2009-02-10 @ 21:45:27 Allmänt

Kommentarer

Postat av: micaelaespinoza

jag saknar dej!<3

2009-02-12 @ 22:30:59 - URL: http://micaelaespinoza.,blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv