,

Men tjenaa!
här sitter jag och tar en paus i mitt biologi pluggande, i måndags kändes det som att jag hade hela veckan på mig att plugga men vips så är det onsdag och imorgon ska jag skriva det... ja, inte allt för kul.

Idag har annars varit en helt underbar dag, började klockan 1 med att ha friluftsdag, 1 timmes curlingspelande. Så uppstigningen blev kring 10 snåret! Bara det gör ju dagen så jäkla värd. när jag kom hem kring 3 så frös jag så vips la jag mig i mammas säng och ja, ZzZzZzzz... Fy satan vad jag sover mycket. vet inte vad det är med mig, men jag tar det väll positivt, kankse sover igen all sömn jag har missat sen jul?! Skönt är det iaf. Om en stund kommer nog cissi hit som skulle ha hjälp att lägga in mp4 filmer till hennes iphone, så jag borde ta tag i pluggandet tills dess! :) PUSS

vad kan passa bättre än en bild från sommarn nu när det är -15grader ute..

2009-02-11 @ 18:58:37 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv