*

shit, helgen har ju svichat förbi! lördagen gick ut på att åka skidorientering, sm i skidorientering. Ja som ni förstår så var jag inte allt för pepp eftersom jag inte har tränat på X antal månader! Men det var roligt, men förjävla jobbigt!! Vilken tur att solen lyste och snön gnistrade så jag inte kunde få skit-helvetes-jobbigt-tankar! :-) en 13:e plats blev det iaf, faktist mycket bättre än jag trodde! Både jag & Malin hade ställt in oss på en stadig sistaplats, men ickesanicke! :)

Efter vi duchat och fått ner något i magen så åkte vi till stadshuset för att lyssna på en föreläsning, mental... ja lite allt möjligt om mentalt tänkande. Helt okej :) Men längtade till maten vi skulle äta sedan innuti spegelsalen, pasta buffé, detta val tror jag inte att de gör igen, all pasta hade gått åt, det var beräknat åt 150 personer men pasta för 200 personer gick åt, sen var det slut. Jag tror inte att stadshuset är så van vid orienterare/skidåkere som gäster....

Gó mat var det iaf, jag jocke och micke drog iväg och handlade massa fett grejer såsom godis, chips dricka, och konkade det uppför stadsbacken för att ha en trevlig filmkväll! Kiwi,Magnus, josse och Linda kom sedan och kvällen flöt på och var allmänt mys!! Hem och soova! Idag har jag sedan sovit och städat ska ta itu med dessa jävla 100 glosor i spanska. har jag nämnt att jag hatar det? om inte, det gör jag!

Jag nämner nog inte ens alla hjärtans dag. jo föresten, jag fick en jätte söt hjärt skål utav mammi å pappa :) <3

det finns nog ingen bild som passar bättre in än denna just nu, are = were

Puss /

2009-02-15 @ 16:26:21 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv