:)

huaaaligen!
Tisdag eftermiddag och jag är fortfarande på skolan, har suttit och gjort en fysiklabb i 3,5 timme, dock inte dödstråkig utan lite småkul^^, det där kom inte ut ur min min egentligen.... :D sitter som sagt på skolan nu och väntar på pappis som ska komma och hämta mig :) skönt att komma hem, idag ska jag inte göra som igår, nämligen lägga mig efter maten vid 6 och somna och sova hela natten. inte såå bra! :)

Nej min underbara helg ska ni få höra om när jag kommer hem, fysjutton vad barn som har sprungit kring mig, lite sömn och skriiiiik! haha, se yaaa :)
BTW, Kankse ska till mickiiiiiiiis :) <3

2009-02-24 @ 16:43:29 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Nicklas

Hahaha sötisen som tycker om fysiklabbarna ;) Jag tror det är för att ni får sovmorgon dagen efter om ni blir klar med dom idag..! :) Så du engagerar dig verkligen i att bli klar och att få det bra på en gång, så du kan sova ut skönt inatt! :) har jag rätt? :D <3

2009-02-24 @ 18:51:41 - URL: http://nikoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv