hhh

Skoltime nu, jag har slutat klockan 11, men sitter kvar än. Ska åka hem med pappa och sedan vara med kära syster! Mitt biologiprov gick ganska bra.. inte mvg+ men aah.. ska bli intressant att se! Elisabet sitter och svamlar om nån kille med naked + handuk och allt ja, jag fattar inte det mesta men haha ja, go är hon! - nu kommer det andra som är naken, de vill jag ju inte ha.

Så ja, nog citerat! Det var rätt tungt att kliva upp imorse, trött och stora påsar under ögonen, - 20 grader och biologiprov. Tur att det är fredag imorgon, synd att jag har runt 100 spanska glosor vi ska ha prov på imorrn... fuck, måste ju plugga på de också.

Hörs ikväll, mycket intressant update känner jag!

socker, socker, socker!

2009-02-12 @ 12:53:48 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Nicklas

Hjärtan<3Socker :) Jag längtar tills den updaten kommer må jag säga, och så bra att du tyckte det kändes som om det gick bra på biologiprovet! Om du nämnde allel, locus, homo.. nått och eh.. vad mer det nu var! så fick du mvg tror jag, mvg+ om du nämnde a.334, och att hundar har 39 kromosomer eller vad det nu var! ;-)

2009-02-12 @ 17:14:21 - URL: http://nikoh.blogg.se/

Postat av: rebecka

Hua, hör att ni har nya spanskaläxor hela tiden :|

2009-02-13 @ 18:42:25 - URL: http://rebeckahenriksson.blogg.se/

Postat av: Malin

Vinnaren i min tävling har nu publicerats på bloggen. Ta en titt för att se om det är just DU som har vunnit ;)



Ha en bra alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 12:17:00 - URL: http://www.malinh.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv