i'm back

Hejsan! Nu efter min fina bloggpaus har jag hittat min inspiration igen, ;) lusten bara far ur mig när jag känner att jag har så mycket att göra, alltid saker jag måste göra till skolan, möten osv. Men idag fick jag sluta tidigt och har inte pluggat utan bara vilat! :)

Kan berätta om mitt hemska problem som har klarnat för mig, jag är så himla torr om mina läppar!! verkligen mycket torr, är det de kalla vädret ute som gör en stor temperatur skillnad?! Jag tror att jag har hört det av någon, kankse det stämmer. Isånnafall Ännu  en anledning till att det skall vara sommar!!! jag vill inte ens tänka tanken, längtar så grymt till värmen, bada, sola, glass å allt mys (: nej, det är ju kul med vinter också...

Dessa godingar vill jag verkligen ha, jag har hittat några liknande på lagerhaus, sjukt söta! tänk att ha en sådan i fickan och plocka upp för att smörja läpparna, då gör det fasen ingenting att läpparna är torra man blir så himla glad ändå utav den söta cupcaken!

puss

2009-02-03 @ 21:10:20 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Nicklas

JIIIIIIIIIPIE!:)<3<3<3 gissa om jag har längtat på denna comeback! =) Hoppas de löser sig med läpparna, dom där lypsylerna såg riktigt smarriga ut;)

2009-02-03 @ 22:30:43 - URL: http://nikoh.blogg.se/

Postat av: Malin

skönt att du har hittat inspirationen igen!



kul att du är med och tävlar förresten :D

2009-02-03 @ 22:52:27 - URL: http://www.malinh.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv