tors

heeeeeej
inte så konstigt att humöret är på topp när man vet att 98% av alla har varit i skolan idag, inte alls glad-åt-att-alla-får-ha-det-jobbigt! :D Dagen har vart mycket värd, kan berätta hela i en mening. Jag sov, lagade brunch, sov, fixade åt syster, kollade på biologin, ducha satt mig här. Fick lite smått panik åt att klockan är 20 i 5 och jag har knappt gjort ett piss:P Men sådana dagar är grymt jävla sköna, fortsätter på gårdagens spår. INFÖR MER LEDIGA DAGAR

Imorgon går jag endast en lektion - spanska, för att sedan åka med tåget till stockholm! Det lär ju bli svinkul! får hoppas på det vartfall! Tänkte dra ut en sväng på promenad, känns som att jag borde röra mig en sväng idag iallafall! :P

Idag har jag och kalle varit tillsammans i 16 månader! helt jäkla sjukt, men sant! får bjuda på finbilden på honom (:


Hörs senare, puss 

2009-02-05 @ 16:48:22 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Maria

Grattis! :D

2009-02-05 @ 18:10:04 - URL: http://takeitorleaveitnow.blogg.se/

Postat av: Sofie

tackar sötan :)

2009-02-05 @ 20:23:10 - URL: http://sofjie.blogg.se/

Postat av: Frida Lindström

Åhhhhh! GRATTIS!

2009-02-05 @ 21:14:48 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv