.

eheheh, fin uppdatering! Idag är det onsdag och jag har varit hemma idag, kändes onödigt och drygt att åka till skolan så jag var hemma, dagen har därför tillbringas åt plugg plugg & plugg. Nu känns det som att ingenting har fastnat, så ah, vetefan om det var värt det... får se, provet imorgon kommer förmodligen gå bajs... får se, jag hoppas inte det vartfall!
 
på fredag är det disco och sedan läger på helgen, när jag somnar på söndagkväll kommer barn springa runt och skrika i mitt huvud, kan detta bli något annat än en lyckad helg? :P haha, får nog vänta och se!

min konstnärliga sida fick övertaget och här ser nu min fina söndagskväll!! pusspåer, gonatt!

2009-02-18 @ 23:30:25 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Nicklas

HAhahahah :D:D:D Du är så söt! och duktig på att rita ;) Du kommer nog ha as roligt på lägret i helgen och är det nån/några extra störande ungar/barn som ska "råka" försvinna så kan du ju ringa mig och saken är ordnad!(A) Puss!

2009-02-19 @ 22:18:43 - URL: http://nikoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv