:)

Hejhå! Designen gjorde jag klar igår, visst blev den bra? känner mig hyffsat nöjd nu asså! Men mer än så blev det inte, sorry for that! Jag blev irriterad och la mig i sängen och tjura, å shi fick ja! Somna gjorde jag såklart :P Men det kan vara skönt det också faktist! :) Inte ens Micaelas andas in och ut sms gjorde mig glad, fast av den metoden somna jag ju av vartfall. 

Jag fryser som en gnu föresten, det började igår när jag och malin och katarina var och spelade in film, iofs inte så konstigt eftersom de va -10 grader och hade gympaskor. Men sedan efter dess, har fått gått runt med vetekudde runt magen sedan dess :O Tur att det bara är jag och pappa hemma, annars skulle folk tro att jag är både gravid och skabbig!

Vad kan man mer kalla det än en uppsvullen - vetekudds - mage :)

2009-01-02 @ 12:32:36 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv