:)

Hejsan kära läsare! Hoppas eran dag har varit bra, min har varit hyffsad. Den började bra med att jag klev upp klockan 11, kändes riktigt skönt att veta att Maria å Frida just haft en 2 timmars fysik lektion medan jag sov (: haha, skadeglädje! Färden till bussen genom att glida på skorna var inte heller så deprimerande, det var så att jag tänkte att denna dag kommer bli lyckad! (: Träffade sedan Frida och Elin på bussen, de är ju för gooa! :D

Vi hade biologi som tog kol på mig, jag fattade ingenting. dock så orkade jag inte lyssna när min lärare pratade i 2,5 timme i sträck men jaa. där vände dagen för mig!!
- Jag fick inte köpa en macka från fiket för att de stängde för 6 minuter sedan, jag fick då vara döö hungrig hela vägen hem.
- Sprang hem för att hinna laga mat och äta innan jag skulle iväg till Vivan
- Var kaos där i början.

Dock vände de så Jag, maja och butsa hade mysigt sen! :) Gick hem heeela vägen, ja det stämmer jag gick och ringde inte mamma! :) Duktig jag är! 

sitter och skriver min rapport som ska in på fredag.... inte det roligaste att göra precis. Men därför tänker jag bjuda på en snygging här i bloggen; haha :)

söt-sofie!

2009-01-21 @ 22:15:39 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Jill

Är inte biologin helt underbar!?!?

2009-01-22 @ 13:02:15 - URL: http://jiilly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv