,

Hej allihopa!
Denna dag har varit mycket bra! (: jag älskar sånna här dagar!
Åkte in och mötte frida på stan, um fika på charm sedan shopping!! det är hur mycket rea som helst nu!! jag dör, finns det något bättre paradis än det? njaa, svårt att tro det! Sedan tog vi bussen upp hela vägen till skolan, åt mat och hade biologi. Åkte hem och lagade mat, jag har nog en gömd talang när det gäller matlagning, eftersom jag lagar 4 av 5 maträtter varje vecka så är jag en riktig jäkel på de! Idag blev det makaronipudding :D!

Mammsen och jag åkte sedan in till birsta och jag bytte mina hörlurar som jag fick i julklapp till ett par nya, de var bajs dåliga de andra ;) finfint!

Har gjort klart min svenska rapport, 11 SIDOR, det är helt sjukt! men ja, jag är klar och jävligt nöjd med det! Tack till mammis som hjälpt mig med inspirationen på slutet! Tur det säger jag bara.....

 köpte den svarta koftan och kjolen, snygggisar!  `bilderna är klickbara´ 
 
Ja nu ska jag ta och ducha, kommer senare med dresscode'n för

2009-01-22 @ 22:23:06 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Nicklas

Finfinfinfinfinfin kofta! :) hade jag varit tjej hade jag också haft en sån!^^ hihi

2009-01-22 @ 23:53:15 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv