¨

Hej allihopa! Helgen har snart gått och snart blir de skola igeen, buuuhä!
Fredagen var det spel å grejjs kväll! Mycket trevligt ! Sov över hos frida och tog sedan en fika på waynes dan efter med kalle å nicklas! Shopping blev det också, en lile&scott tröja som jag har velat ha dölänge fick jag bla med mig hem (;

Så här snygg var frida och jag dårå. Kalle kom till mig på lördan. blandade känslor, men en massa kärlek!
Ikväll är det iaf biotime!! Lär bli hur kul som helst! :)

2009-01-25 @ 14:46:15 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anonym

Snygg jacka ;)

Hur såg lyle&scott tröjan ut? Värt att gå på stan nästa fredag :P ?

2009-01-25 @ 16:45:10 -

Postat av: Nicklas

Snyggisar på bilden där då! :) Tokmysig helg vi haft när vi varit med varandra Sofie! puss:*

2009-01-25 @ 22:19:03 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv