:)

Hejsan!
Avslutningen på lovet har varit toppen!
Först var jag hos cia 2 dagar i Forsa, massa apelsinjucie pressande, vilket förövrigt har blivit min favorit nu, jo för ikväll gjorde jag en sådan hemma! Så himla gott!! Men annars har vi också varit på stan (hudik dårå),pratat,fikat och sovit, ja sådant man gör! :) Tack för en supertrevlig tid! ♥ Måste vi göra om! Sedan åkte jag vidare till Karlie i Näsviken. En höjdare det med, Fick tillåme kalle att se High school musical 3, eller ja undertiden han inte sov vartfall! Myste, myste, myste och träffade gustav. Pojken är söt!

Vartfall så kom jag hem idag runt 5 snåret, redigerade ihop Min & Malins film och sedan har jag inte hunnit med så mycket mer förutom att göra min så efterlängtade nypressad apelsin juice, med kiwi i! :)

Imorgon ska jag börja skolan igen efter lovet.... skulle kunna göra hur många punkter som helst för jag vill inte det, jag vill ha lite mer lov. menmen. allt kan man inte fixa. Kommer inte bli så lätt för mig att stiga upp, man sover alltid så länge hos kalle, 12 eller nånting vart det idag! *suck*

eftersom jag har blivit så himla sämst på att knäppa kort så har det inte blivit ett ynka kort knäppt på dessa dagar :o Därför tänkte jag bjuda på gammla bilder på mej och cia (:!
 Finfina bilder från usm i skidorientering 2006... ( om jag inte minns fel)

2009-01-06 @ 23:08:44 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Oj, vilka gamla bilder och vilka härliga minnen jag får när jag ser dom! Vi måste ses snart igen för det var himla kul att träffas!<3

2009-01-06 @ 23:13:18 - URL: http://ceciliastaaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv