Resume 2008

Års Resume i bilder 2008!
 Januari:

Jag och Frida var hos Stina, Ni anar inte hur mycket jag saknar er! <3
Februari!


Pamela fyller år, mys hos henne. Våran bästa tid !

Vi vann Usm-silver i skid-o (:
Mars:

Jag fyllde 16år och hade skräck fest :)


Jag färgade håret minst 5 gånger, såg bla ut såhär!

Första gången jag var med de hemma, Fy vad glad jag är för att ni finns! <3

Första orienteringstävlingen var och också 10mila!
Maj!

Avslutningsfotografering Mariedal 9:6.  massa gymnasietvekan, jobb i skolan och orienteringstävlingar + min blonderingsperiod började...
Juni!

Första badet, och sommarkänslorna börjar komma!

Stockholm med brudsen!

Stockholm, Grönan!

Balen i 9:an!

Skolavslutning, trodde det skulle bli en dag av lycka, men ickesanicke! saknar. Jag höll ett tal inför drygt 300 människor i kyrkan. JAG, jaa JAAG!

Midsommar på Alnön! <3
Juli!

Gatufesten! Och jag sommarjobbar på E.on i 3 veckor

Oringen därefter avfärd till frida i Oxelösund med Stina! :)
Augusti!

1;a august åkte familjen till spanien! <3

Börjar gymnasiet på Skvadern! lös hår å grejjor!
September!

Jag vann E.on young heroes tävlingen! Tack alla som röstade. Åkte på prisutdelning i malmö och fick en Nokia N95 8 Gb
Oktober!

Jag och kalle firade 1 år tillsammans

Skolsm här i Svall, hela gänget kom hit <3

Daladubbeln! Jag&Linda kom 2;a!!! iaf i utklädningstävlingen :)
November!

Upptaktsläger i Siljansnäs!!
December!

Kreativtoljud spelar

Julafton! Massor av paket och mat!


Det var hela denna års resume, hänt mycket både roliga och mindre roliga. Men mest roliga såklart! Hoppas att 2009 kommer slå detta i braighet även om det kan bli ganska svårt! Puss

2009-01-02 @ 14:01:55 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv