fredag

hejhej!

igar var jag och leti och kakade pa en pizzeria har! det var gott, som avslut tog vi en stor glass!! haha! magen var riktigt full efterat kan jag  lova:) IDAG ska det bli soligt tror jag!!!! det ar sagt sa iaf. skall ut med baten och kolla pa tavlingarna! ska ta sjosjuktablett innan tror jag ocksa.  hoppas pa att vadret blir bra och dagen lyckad. mamma!! ni borde tillverka hogre solskyddsfaktor, har anvander de typ 50+!! :P 15 kanns som inget i jamforelse ;)

Kram!!

2009-07-10 @ 10:25:22 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anonym

Naturalmente Un helado bufe´ en suecia <3 me gusta ;)



Jag behöver verkligen träna på spanskan iaf! Blir kul att hon kmr hit .För övrigt har det regnat hela dagen här, är dimmigt och 13 grader ute...typiskt bara för att jag har tagit semester...suck! Inget att längta hem till med andra ord! Tror att de ska vända när du är hemma iaf (Y)



Hoppas tävlingarna går bra. Jag längtar efter att få se alla dina bilder sen :D



pappa har bytt ut tvättstället idag förresten :P så de slipper hon se iaf :) Lät vingåker bra på vägen ner förresten? Är ullared en bra grej o åka till? Vi hörs !

2009-07-10 @ 17:50:40 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv