fredag

hej! det ar fredag kvall och jag ska sammanfatta mig kortfattat. dagen har varit suveran. sol hela dagen och antligen har jag fatt lite farg :) gick till baten 11 kom hem vid kvart over 7. lite vaaal lange kankse. men hade sallskap av Fatima som ar en tjej fran madrid, vi hade mycket trevligt och hon pratade engelska!! :)

imorse nar jag vaknade kande jag mig hangig och nastan lite smasjuk, jag tog en alvedon i forebyggande syfte om jag var pa vag att fafeber. efter ett tag kannde jag mig battre och dagen flot pa. nar jag kom hem var jag helt utmattad.. sol hela dagen och inte druckit mycket vatten (jag vet att de ar dumt. men jag gjorde det i borjan men jag avr tvungen att kissa en gang i timmen, och det finns inte sa mycket stallen att kissa pa i baten) sa jag drack inte sa mycket.)

vi skulle ut pa VM middag. SUPERFINT 2 rattersmeny med minns 30 kypare. maten var jatte god synd bara att jag inte kunde ata, tvingade i mig litgran men jag holl pa att spy.. det var faktist bland det arsta jag varit med om. ah kan beratta nar jag kommer hem.. gick hem jag iaf. sa ar ensam. ska sova  nu och hoppas jag mar battre imorgon, kanns surt att bli sjuk sahar pa slutet. vet inte om jag har feber. men drack massor med vatte pa middagen.


FORESTEN AVEGA BAT VANN!!!!!!! det ar deras bat!!!!!!!!!!!!!!!! VM!!!!!!! fattar ni??

de var dock i grupp 2! men de vann, det ar ju sjukt. aja.. ska sova nu!!


Jill Ullared later super!!!men vafan ska jag gora med present till dig?:O det finns inge roligt, bara vanliga affareer som hemma..... Kram pa er. ska krya pa mig nu! godnatt

2009-07-10 @ 23:26:38 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela Espinoza

sofie, hoppas du läser detta. Jag har tappat bort mitt bankomatkort och det kostar typ lite mer än 120 till och från arlanda och nu har jag inga pengar :(plus att jag har tappat bort mitt halebopkort ockås :/ förlåt!

2009-07-11 @ 06:52:56 - URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv