fredag

Hola!
vi akte inte till deras stuga idag, det blev sa sent! kankse aker dit imorgon eller i overmorgon! vi akte istallet till nagon annan stad, typ 7 mil harifran och at lunch pa restaurang. mitt kostade 200 kronor:O de va en jakla dyr restaurang men gott var det, kottbit och liiiite potatis strips. sedan gick vi i den gamla delen av staden.. vii var i en kyrka sa var det en spansk guide som pratade om alla motiv och gubbar darinne och jag latsades nicka fasten jag inte forstod nagonting!!! hehe! har fatt reda pa att familjen gar i kyrkan varje sondag, kankse far folja med dit pa sondag!  efter vi strosat runt dar sa akte vi till en beach, HUR VACKERT SOM HELST! jag ska visa bild! men det var kallt i vattnet och inge sol. dagen har varit dalig och mycket kall! hoppas verkligen den blir battre imorgon sa jag far bli lite brun!!  jag ar riktigt hungrig nu, om en timme ar det nog middag, sedan skulle jag och leticia ivag tiill hennes basta kompis maria en svang. bli nog trevligt !

jag&leticia vid det vackra stallet!


har med!

leicia kankse inte far tavla i vm! baten vager 6 kilo for mycket sa hon kankse maste avsta. det sjukaste ar att det ar for att agaren av baten skall vara dar, och han vager 130 kilo. fast han vagrade banta! sa jaa... jag hoppas for hennes skull att hon klarar av att ga ner de kilorna.. fast de verkar svart! hare bast dar hemma, jag saknar er!

2009-07-03 @ 20:59:04 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Uno J

Det är jätteintressant att läsa vad du gör i Spanien. Det känns som dagens höjdpunkt att läsa din blogg. Sköt om dig och ha roligt, vi saknar dig här hemma. Ann hälsar "ät en glass åt henne"

2009-07-03 @ 23:41:54 -

Postat av: Sofie

vad bra!! :) halsa ann att jag ska ata en glass at henne nar nasta soliga dag kommer, men de ska vara mulet/regna hela helgen!! jag saknar er massor!!!

2009-07-04 @ 11:13:58 - URL: http://sofjie.blogg.se/

Postat av: Nicklas

Jag håller med Uno fullt ut!:) OBS - inget smör haha :) Det är verkligen dagens höjdpunkt att läsa din blogg! Verkar som du har det toppen :) och om 1 vecka och 1 dag syns vi ju, går superfort så njut så mycket du kan av tiden som är kvar :):* Tack för att du ringde igår :) Jag mår superb idag, är lite trött just nu men annars är allt bra, sitter just nu och lyssnar på musik. Ska åka ut till stugan om runt 30 minuter, pappa kommer och hämtar mig :) Hälsa till Leticia från mig och Sverige. Jag saknar dig hjärtat, jag smsar lite från stugan sedan:)<3



ps. ÄT EN GLASS ÅT MIG MED!(den godaste som finns!)

2009-07-04 @ 11:15:47 - URL: http://nikoh.blogg.se/

Postat av: Jill

HAHA, Niklas = smörpojken nr 2 ;)



Fast de är skit kul att läsa och se bilder :D Ser superhärligt ut! Vi sks äts glass buffé ikväll, sounds good, right :D ?! Ställena ser underbart vackra ut, skulle också vilja åka dit nån gång? Vad hette staden ni var i? Har ni planerat fler utflykter och vart ligger deras stuga? Nu ska vi äta kyckling och ris :) Äter de inge kycklingen där nere? Skönt att du fick kött och pommes för en gångs skulle då ;) Linda hälsar så gott!



tävlingarna har gått bra och imorrn återstår jaktstart, det kmr bli jämt. Banorna är väääldigt långa och kuperade....yes :O :P Vi hörs, längtar till nästa inlägg OBS! = smör ;) puss sis!

2009-07-04 @ 14:26:20 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv