lordag

hejhej!
natten var inte sa rolig, vaknade flera ganger av att jag hade ont i magen och forsokte da vrida och vanda pa mig sa det skulle forsvinna, men njeee. inte det lattaste. lag kvar sa lange jag kunde innan jag skulle kliva upp for att ata frukost. kanner mig battre nu iaf. inte samma ont i magen och huvud utan nastan helt okej.  det ar sol idag med. ska folja med till baten nu om ca 10 min. annu mera solcreme ar nedpackat! kanner mig ratt stolt som klarade att inte branna mig i gar! :)

sedan maste jag packa ikvall for imorgon kommer jag hem! ska bli skont!
hoppas vadret ar bra hemma idag! Puss&Kram

2009-07-11 @ 10:47:37 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Elin

Vill du tjäna pengar helt gratis.

Bli medlem på http://www.woopa.se/?ref=97ssot

Det är helt reklam fritt och helt gratis.

Man kan tjäna upp till 6267.43 kr.

Så bli medlem på

http://www.woopa.se/?ref=97ssot

2009-07-11 @ 15:02:35 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv