lordag/sondag

Hej!!
De ar valdigt kul att lasa era kommentarer! haha!! aven om det ar lite smor sa ar det inget att skammas for :D heheh! inte i Johan stil an vartfall!! jag maste beratta om gardagen! den var faktisi bra, eller efter klockan halv 5 for tills dess gjorde jag ingenting! men da gick jag ensam ut har i santander och kollad lite i affarer, KOPTE ETT PAR SKITSNYGGA JEANS 20 EURO! najs(Y) kom tillbaka kvart over 6, da  motte jag leti´s foraldrar och de skulle ut och shoppa, sa jag foojde med dem! OBS OBS!! de pratar bara spanskaaa!!!  sa jag ovade for forsta gangen Riktigt pa spanska! det var roligt, un poco de dificil(lite svart) men anns kul for nu kan jag ju prata med de iaf. mamman visade mig en bra affar! jag maste ga dit sen! men idag ar allt stangt! DET FINNS INGA BILLIGA SKITBUTIKER HAR! du vet sanna som vi gillar Jillyy :D!! iaf sa foljde jag med foraldrarna och handlade lite klader till pappan, dyyra klader. jag forstar inte hur de kan ha sa gott stallt. mamman jobbar inte? aja, vi gick pa en restaurang som ligger pa havet, tog ett glas vatten con gas! Traffade agaren till segelbaten ocksa, han pratade engelska och var mycket trevlig ( & TAT) kommer till det. klockan 8 gick vi hem. laste lite ur boken och gjorde mig redo for att ga ut och ata mat.

vi gick till den restaurangen dar de hade bestallt bord.
Forratt
spansk skinka... no me gusta
krokets, inte som i sverige nagon sas med skinka som ar friterad - helt okej
musslor. Jag smakade. & tog kort!!! sa jag skulle ha till bevis. det var faktist helt okej, men det knakade i munnen sa antalet stannade vid 1.

Varmratt
nagon fin del av lamm. samt liite pommesfrites, och en kul grejj!! de ar som smasma papriker,grona. nagra ar jatte starka och vissa ar goda, alla ser likadana ut!! CHANSA far du en god eller behover du dricka ett glas vatten for att fa bort halften av smaken ;)

Effteratt:
jag tog sorbet utan vodka ( varfor ska de ha alkohol i glass for??? ) dock visade det sig att det inte var sorbet som jag trodde utan det var mer i milkshake form sa man drack det med sugror.

ja, agaren till baten betalalade 330 euro =3330 svenska kronor :O:O:O:O jag har aldrig atit pa en sadan dyr restauran!!
vi kom dit klockan lite over 10 och borjade ata dar vid typ halv tolv! HUNGRIG SOM ATTAN VAR JAG!!!

aja, blev nyss serverad nypressad apelsinjuice har vid datan. NAMNAMII!!
nar jag kollade ut genom fonstret sa var det lite hal i molnen, ska nog bege mig utfor att kolla kankse ga till beachen, ar ju lite surt att ha varit har i 2 vckor men inte varit pa playan en andra gang!!! de har berattat att de ska bli skitvader hela natsa vecka........... bajs! sa darfor ska jag rora pa flasket ut nu! men maste beratta de for mamma forst.. blir annu ett projekt :D puss pa er!!

jag och mamma blanca. jag VET att jag blundar :P

2009-07-05 @ 12:11:39 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Johanna

oj, vad förvånad jag blev när jag såg att du hade bröjat blogga igen. Roligt! ha det så bra där nere nu och se till att ta vara på allt!:D

2009-07-05 @ 16:22:16 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv