onsdag

Hej!
Jag tror du har ratt mamma. blir nog en present fran sverige, kanske koper nagra blommor eller nagonting tills jag aker?
igar kopte jag en jeans jacka, SKITSNYGG Ni kommer bli avis, sa gick jag till stranden en svang kl halv 5. eller rattare sagt jag tog en santander-cykel och cyklade dit. pa kvalle kakade hela familjen en glass har pa ett torg :D GOTT!!

idag har jag foljt med dem ut i baten! mamma blanca kopte sjösjuke tabletter till mig som jag tog innan vi gick till hamnen. ( har jag foresten sagt att de bor typ 100 meter fran hamnen?) akte ut vid 11 och kom tillbaka vid halv 6. det var molning storre delen av dagen men det sprack upp mot slutet. supervarmt med jeans och likforbannat sa har jag nu fatt marke av linnet och bikinibandet!! FY :P tror jag har brant mig lite i ansiktet ocksa, det tar ju sa jakulskt pa vattnet :P

Laste ut boken iaf. hur fan kan man ha ett sant slut?? nu vill jag ju lasa 3:an!! :P men den har jag inte :P kans ju bra att vadret suger hemma ocksa, skulle vara javligt drygt med gratt har och sol hemma i sverige :P heeh!  aja, vet inte vad vi ska hitta pa nu, leti hade pa forslag att ga till ett bad hus med masage stol i vatten? tro ja, later najs, men kanner mig for trott :P haha! tror det ska vara BAJS vader imorgon, men inge sol. tror jag stannar har hemma da, nu har jag ju inte min bok att lasa i heller sa att :P haha
 
TACK FOR TOBLERONEN JILL!!!!
nu langtar jag ju annu mera hem! :D hehe Hare fint!! Kram!

2009-07-08 @ 19:11:07 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv