onsdag!

hej!
idag tog vi en sovmorgon klev upp runt 10 och kakade frukost. SOCKERKAKA tror jag det var ?:O smakade som det iaf. Igarkvall vid middagen provade jag iaf nya kulturer, det serverades rakor, minifiskar som sag ut att komma direkt ifran havet och varit uppskarda och sedan lagda i vinager, samma fisk med nagot skal, callamares, ehh kommer inte pa vad det heter pa svenska. JO bllackfisk!!!!! jag blev tvungen att smaka, sa det gjorde jag! De tycker jag inte ater mycket olika saker, men vadda fisk har ju inte varit min stora sida och sedan blackfisk?!? hallo!!

aja, Jag och leticia tog en cykel och cyklade runt. var jaatte fint!! cyklade till en ö med ett slott pa, dar sag vi pingviner och salar, SUPERSOTA!! verlkigen! Solen stekte och det var mycket harligt! jag sa att jag ville prova en stor glass sa hon visade mig ett stalle, synd att hon gar pa diet sa hon inte ater nagonting!! menmen, jag fick min glass och den var enorm!!! ni far se nar jag kommer hem! vi gick hem och fixade med oss lunch for att aka ut med baten med leticia och hennes pojkvan och hans kompis, var jatte harligt att sola, men vadret vart lite samre sedan men helt okej. efter det ( kl 7) akte vi till Sandinero dar det var smockat med folk. mindre kul tycker jag eftersom ingen vill prata engelska sa jag bara star dar och fattar ingenting och har ingen att prata med.. aja klockan ar kvart i 10 nu, sa det ar vall snart middag. Undra vad som serveras idag, jag skulle tro carne(kott) de fragade om jag gillade det, jag sa ja! sa jag skule tro att de har fixat nagot sant :P hoppas ni har det bra, jag saknar sverige supermycket nu! kraam

2009-07-01 @ 21:46:40 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv