onsdagen i bilder

nu har jag lagt in bilderna fran igar sa nu far ni se nagra av dem :) Idag ar det mulet har varit i centrum och kollat i affarer idag, men jag blir sa snal. kopte tva trojer, ni far se dem med!
 jag pa varan cykeltur.

 pingviner! sota, men i spanien?

Salar Hon med utsikt

 Jag dar


segling. leticia narmast sedan hennes pojkvanns kompis och till hoger ar det henned pojkvan. :)

kapten sofie. hehe

detta kopte jag idag,
 Jag provade santanders kanda glassar, dock hade jag hunnit ata upp halften innan jag knappte kort, sa det ska vara en till kula ovan pa den som ar pa bilden !! NAJS

puss&kram

2009-07-02 @ 13:28:08 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Ingela

Hallo gumman,

Det ser ut att vara trevligt där nere. Glassen såg inte så liten ut heller. Tur att du kan fylla på energiförrådet med den när inte de nya matkulturerna alltid går hem hos dig. När börjar tävlingarna? Sköt om dig och se till att njuta...

Kram

//

M

2009-07-02 @ 13:52:27 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv