sondaggg

hej igen!
nar jag gick fran datan imorse och skulle till stranden hade molnen tackt hela himlen igen... SUCK!!! jag stannade kvar inne och laste min bok, sedan fragade foraldrarna om jag skulle med och kolla pa fyren, sa vi gick&gick&gick jaattelangt! sa nar vi var dar sa ringde leti och sa att hon ville visa mig fyren sa vi gick tillbaka, men vitog bussen hem halvvags for att klockan var 3 = superhungrig efter lunch!! at lunch! SUPERGOTT! eller ja, jag ar ju inte van den basta maten :) spansk omellet med potatis, agg, tonfisk och nagot mer tror jag! sedan kyckling och lite kott! nami!

leti kom sedan sa halv 5 gick vi till stranden, da var solen framme! Vadret ar verkligen annorlunda har :P haha! har kommit tillbaka darifran nu,  vi tog en glass! ( Leti far tavla i VM, verkligen glad for hennes skull!!) det marks verkligen att det ar pa gang nagonting stort har, det ar stora skarmar,  masssssor av folk, och massor med talt ochh batar!! mysig stamning!
vartfall sa ska jag pa nagon klassiskkonsert nu! hmm, det ska bli intressant! hehe! far saga hur det var senare! nu ska jag ducha och gora mig iordning! puss&kram!!!

2009-07-05 @ 19:52:46 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Nicklas

Verkar vara mycket tråkväder :( Men jag vågar garantera att du är brunare än mig ändå ;) Roligt att hon skulle få tävla! :) Hoppas att det kommer gå bra!! Vilken dag börjar tävlingarna? eller om det kanske bara är 1 dag? Hoppas att konserten är bra:) Saknar dig älskling <3 Massor av kyssar på munnen:*

2009-07-05 @ 21:45:02 - URL: http://nikoh.blogg.se/

Postat av: Jill

Hej, ¨

nu är vi hos farfar och farmor, farfar fyller 85! Mamma har precis haft högläsning och läst alla inlägg från spanien :) Kul va ;)

Det är kallt som satan här nu och spöregn! Jag ska åka rullskidor en bit hem.., känns lockande :P

vi fick äta och äta och ätaa, efter glass och bär så kom tårtan..och innan de mat x100000, ingen diet här hemma iaf.....



kul att hon verkar få tävla :) hur är syskonen till henne? Har hon en lillebror också lr hur var det?

jaja, vi väntar på nästa inlägg :))

alla hälsar, familjen och farmor o farfar !

Farmor hälsar att hon lider med dig med maten och att hon tyckte de va synd atthon inte fick bjuda dig på mat o glass och tårta :D



ps. i Vålådalen gick de inte ens att vara ute för all 'sve jävlar' kliar mig fortfarande efter helgen :( hehe :P Jag vann sammanlagt och ann vann 2 dagar av 3 och vart sammanlagt 2:A o pappa var 2:A sista dan, bra va :D Jag vann ett usb minne med 8 gb :) ann vann svettband som hon sålde till pappa för 120 kr..., hon är en hård försäljare :P

2009-07-06 @ 17:32:22 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv