tisdag

Hej!
maste forrklara mig lite. igar var leti och de i baten och gjorde ett tavlinggsrejds, darfor var jag i den stora baten med hennes foraldrar och andra vuxna, ( de kunde inte engelska) det har blivit battre med engelskan!! :)

Hursomhelst sa foljde jag inte med de ut och kolla pa vm tavlingarna idag! stannade hemma och ska ga pa stan och hade tankt att jag skulle aka ut till ett kopcentrum, maste ta tág dit sa jag vet inte riktigt om jag ska aka dit. kanns lite val riskabelt :P jag har legat och last stig larsson andra boken SNART SLUUUT!! neeeej,vad ska jag da gora nar jag har trakigt?:P glomde saga att de har en lilla syster ocksa, men hon ar i Madrid. Hon verkar lite konstig, 12 ar ar hon. 

igar var jag leti och hennes pojkvan och hans kompisar ute och at, pa en restaurang som man far ata hur mkt man vill! Det satt inte helt fel! docl fick vi stressa lite grann eftersom det stangde 11 och vi kom dit och borjade ata kankse halv :P men gott var det!!  efter idag har jag bara 4 dagar kvar har, kanns lite konstigt! aker hem nar VM slutar.
Invigningen var foresten bra, eller ingen lyssnade pa trakmansarna som pratade men de borjade dela ut sma snitslar som mat sa da forvandlades vi(jag,leti,guillermo) till 3aringar som ville ata sa mycket som mojligt I`ts freeee! haha! de var gratis dricka, jag drack dricka sa forsta gangen pa valdigt langee, de var gott me cola! free (Y) hehe!

jaja, ska se hur jag disponderar dagen nu. ska ata lunch vid runt 3, de ar 2 timmar dit... den ar hemma, ska jag ga runt pa stan i 2 timmar och komma tillbaka? eller ska jag ata tidigare och slappa i nagra timmar till och sedan ga ut pa stan efter lunch? .... dagens ilands problem!

Ni maste hjalpa mig!!! Jag borde ge foraldrarna nagonting nar jag aker, VAD?!?!
just det,
vadret suger idag med. i och for sig sa regnar det inte langre! suck :P

Puss&kram!!

2009-07-07 @ 13:11:32 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Ingela

Hej gumman,

Det är tur att du faktiskt kan se att det är veckans i lands problem... Vi saknar dig här hemma och ser fram emot att du snart är på hemväg. Frågan är om vi skall köra engelska eller spanska nu när du kommer hem???? Det verkar vara mycket restaurangmat för dig. Frågan är om min mat duger när du kommer hem;-)

Annars finns det ju mjukglassbuffé på Bite line...

Hoppas att du hittar lite roliga saker på din shopping tur. Vädret här är inge bättre än där så du kan i alla fall glädja dig åt att du har ett VM i knutarna. Ann stannade hos farmor och farfar i går. Hon kommer säkert att fiska nu i 2 dagar med far far. KAn tänka mig att det blir mycket kort att visa dig/oss sedan. Hon fick låna min lilla kamera. Sköt om dig nu så syns vi snart.

Kram

//

M

2009-07-07 @ 15:17:19 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv