torsdag

Halloj!
jag har precis kommit in fran stranden. jag stannade kvar idag. sa drog jag ivag till kopcentrumet som ligger utanfor staden. men for att komma dit behover jag ta ett tag. sa ja, jag fixade alltsa helt sjalv att ta mig dit, kopa en biljett ( fragade pa 3 stallen innan jag var ratt) kliva pa ratt tag och kliva av dar jag skulle, och samma sak tillbaka! Kannns riktigt duktigt i ett land dar ingen manniska over 25 pratar annat an spanska :P

blev lite sma handlingar inge mycke till mig sjalv.  kom hem vid halv 4, kakade lunch och sprang ivag till stranden. det hade varit fulfult vader pa morgonen men nar jag kom ut ur affarerna sa var det stralande solsken.. jag forstar mig inte alls pa vadret har, det gar aldrig att forespa hur dagen skall sluta :)!
vad gor ni hemma? familjen borde snart komma hem, kanske drar vi ivag till det dar badhuset ikvall? nu har jag bara 2 dagar kvar har, sedan sitter jag pa flyget hem i 12timmar. Har bestammt mote med micaela pa arlanda! ska bli kul!
Hoppas ni har det bra, KRAM

2009-07-09 @ 18:49:12 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv