återuppståndelsen

HEJ ALLA! en efterlängtad comeback är nu här! Först och främst  måste jag nog berätta att mitt senaste inlägg (1april)  var ett april skämt, ja det finns ingen rosa gris på armen! BUSIGT!
Det är nu 26 juni och solen steker! Jag ligger ute på studsmattan och solar och svettas. det är mysigt med värme, ÄNTLIGEN! Jag och förmodligen alla andra har väntat superlänge, men de ända man sett är regn och kyliga  rapporter på teven. tur att det har vänt.  Sommarlovet har kommit och är inu nne på den 3:e veckan, jag tog ledigt sista veckan för att jobba! Vilket var mycket värt förutom att jag missade studenten... sjutton, den dagen var jobbig. men 9 dagar senare och drygt 5000 rikare är jag glad!

Om 3 dagar drar jag till spanien ENSAM ! Det känns väldigt spännande och lite läskigt! jag kommer flyga dit och byta flygplan 2 gånger på vägen ensam. liten stor risk att de kan gå fel men det hoppas jag verkligen inte! haha! I spanien skall jag tillbringa 2 veckor hos en spansk familj som bor i norra spanien ( Santander) . Tjejen jag skall vara med (90:a) och hennes storebror kan engelska resten av familjen kan bara spanska så jaaa behöver jag säga så mycket mer? ehhh jag är spänd inni den minsta muskel i kroppen över det! hoppas mina språkkunskaper förbättras! Tänke iaf försöka upptadera så mycket jag kan på bloggen där nerifrån så ni här hemma kan läsa hur det är med mig. :)

återkommer om en stund då jag berättar lite mer om sovet hitills! se yaa! denna bränna fick jag då jag var i spanien med familjen i Augusti ifjol! peppa,peppa,peppa!! :D

2009-06-26 @ 12:09:00 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv