Tisdag

hej!
Har precis kommit hem fran en heldag ute. klev upp 8 for att hjalpa till och skrapa bort nagonting gront under baten som de ska tavla med i VM.  jag och Leticia och 3 killar. Vi  akte sedan hem och bytte om och tog en cykeltur med leticia och hennes kompis i Santander ett tag. sedan traffade vi 3 stycken andra kompisar och akte bat till ett annat stalle dar Leticias familj har en bat. Vi seglade ut pa den i det underbara vadret, nastan inget moln har det varit idag, verkligen vackert, synd att foljderna har blivit att mina lar ar sonderbranda och min nasa och kind ar mycket mycket roda de med. Har smort in med teatree gelen som jag fick mamma. Iaf sa akte vi runt och stannade sedan vid en badstrand och solade och badade. da var det riktigt underbart! Efter nagra timmar sa satte vi loss igen och borjade segla ivag nagonstans. Vi var sedan borta i kankse 1,5 timme till, da var det drygt med segling. Jag forstar inte att man vill halla pa aret om med det nar jag blir lite less pa en dag. MEn jag klagar verkligen inte men om man har varit pa baten sen lunch (svensk lunch 12, inte 3 som i spanien) till kl 6 sa ar man lite trott.  

vartfall sa ar jag hemma nu, ar hungrig har bara atit 2 ljusa toaster till frukost och till lunch en macka med nagon spansk omelett i och lite jordgubbar. JAG FORSTAR INTE ATT DE KAN ATA SA LITE HAR!!! middagen ar vall om nagra timmar, jag maste nog ata nagot innan. Nu pa kvallentanker man pa er dar hemma och far lite hemlangtan. jag undrar hur dessa veckor blir. Fick pappa mitt sms idag? och nicklas mitt imorse? gómde skriva 0046 innan och ingen har svarat sa jag undrar :P  dock kommer det att medelandet ar levererat men jag vet inte.

JUST DET! PAPPA! leticia bor i lagenhet typ precis vid hamnen d´r vi pratade om borde vara dyrast:O och de har hembitrade fran klockan 10 till 2 varje dag! cooolt! Hejda! Kram!

2009-06-30 @ 20:30:31 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Jill

Hej, tkr synd om dig om du måste svälta, tkr du ska ta och testa de kända glassbarerna? Ger ju lite mättnadskänsla iaf ;)



Smset till pappa har kommit fram! Pappan skickade mail till våran pappa idag också på spanska, google translator funkar alltid ;)

Glöm inte smörja in dig imorrn och vara lite i skuggan också :) Jag och Johan såg baksmällan idag, enligt rekommendationer ;) Den var bra tyckte jag :) Imorrn är sista jobbdagen för veckan, sen är det vålådalen. Det är fortfarande väldigt varmt här men det pratas om regn imorrn. Bra att du skriver och uppdaterar oss i bloggen, vi är väldigt nyfikna! Jag fick mina betyg idag också, fick mvg i biologin! (med knäpplärarn) Skönt så nu kan jag njuta ;) ha de bra, vi hörs!

2009-06-30 @ 21:26:06 -

Postat av: Sofie

Vad bra! GRATTIS! Jo jag ska ta det fñrsiktigare, men skulle ut med baten imorgon ocksà nu. Jag vill det, men hon gar pa diet for att ga ner i vikt for de ar for tung for baten.... funny! Men jag ska saga det nagon dag att pappa sa det! Men hare sa bra! KRAM

2009-06-30 @ 21:59:20 - URL: http://sofjie.blogg.se/

Postat av: Jill

Vad kul med bilder! Vad hemskt det lät att hon måste gå ner i vikt för att tävla :S ?! Börjar du bli kungen på spanska nu lr? Jag e avis! will också vara estupendo ;) Är hennes kompisar schyssta? Knäpp en bild på glassen sen är du snäll ;D Nu ska jag jobba, klockan är halv 8..... (Y)

2009-07-01 @ 07:32:04 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv