1 mandag

Hej!
Jag har precis kommit till SAntander.  Sitter i deras vardagsrum nu en snabbis. fy det är pinsamt! gud jag blandar spanska med engelska och skratt för det later sa konstigt :P  iaf sa har jag rest i 12 timmar och kanner mig som en stinkande  trott turist!! borde ducha, de verkar snalla och valdigt hjalpsamma. Pappa, han visste att du hade varit har! & de sa att jag var brun! :D men brunare ska det bli. jag ubdrar hur dessa 2 veckor ska bli... familjen kan ju bara spanksa fñrutom 2, de pratar med mig och jag fattar halften av allt men de pratar sa fort sa det blir typ 10% jag fattar!


NU HAR JAG ÑTIT, tog lit tid,och pappa!!! Jag har testatt nya kulturer. smakat tva skinor. smakade skit... men fick h`lla munnen. jag at ocksa nagon fisk typ san orange fisk vissa ater pa jul... inge vidare, det blev till att svalja med vatten. hehe. imorgon ska jag upp kl 8 for att hjalpa till med baten. de skulle gora nagonting med den innan VM. resan gick bra, drygt pa arlanda men sedan satt jag med 2 40+are pa planet och pratade hela vagen. det var jatte trevligt!
Saknar dig Nicklas!  <3
Hor av mig!
KRAM

2009-06-29 @ 23:04:59 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Jill

Lycka till sofie :D det verkar super kul, jag är lite avundsjuk :) Du får lägga ut lite kort sen om det går! Hur verkar tjejen du ska hänga med :) ?

2009-06-30 @ 07:34:18 -

Postat av: Nicklas

Ååh verkar ju ascoolt:P Förutom maten då;) Kolla mitt mail till dig när du ser det<3 Nu ska jag åka till jobbet, Pussar på sötnosen min!:*



Ha en underbar dag älskling!

<3<3<3

2009-06-30 @ 08:14:52 - URL: http://nikoh.blogg.se/

Postat av: Ingela

Hola Sofie,

Se nu till att ha jätte kul. Du kommer att bli en fena på båtar, segling och inte minst att förstå och prata 2-3 språk samtidigt. ;-)

Kramar / M

2009-06-30 @ 09:09:19 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv