17

Hej!
några minuter har gått sedan årets viktigaste dag! Och precis som alla andra år så har jag blivit ett år äldre och därmed massa klokare! Imorse så kom mina kära underbara familj med nybakad tårta och hela  17 ljus som lyste upp hela rummet, och därmed mig också! Jag menar, vad kan vara härligare att vakna till än nybakad tårta och en familj som sjunger med en härlig stämma?! nja, inte mycket :) Bild kommer senare när jag orkar lägga in från kameran, just nu är jag helt slut efter dagen.

Tjejgänget var här ikväll å vi hade så mysigt så! God mat, efterätt, prat, film, härligt sällskap och tillåme presenter! :) Underbart bra vi är! bilder kommer på det också!

Till sist måste jag måste bara få säga att jag har världens underbaraste vänner! Tack till alla, alla som har grattat mig! Tack till alla som har gjort min dag helt underbar, Tack till alla som har givit mig presenter och tack, tack, tack för att ni finns och att ni är mina vänner!  <3


Tack för mig! nu skall jag sova och vakna upp för att tillbringa denna dag i pluggens tecken :| killme....

2009-03-22 @ 00:29:02 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv