måndag

Åh !! Denna helvetes vecka har börjat, men ändå känns allt så himla bra just nu:) fysikprovet är avklarat och dagen har varit allmänt i det glada tecknet med massa damp hit&dit, vad skulle jag ta mig till om vi inte skulle dampa som vi gör?! :P haha! Igår färgade jag håret!  mörkbrunt, men det vart nästan svart! :P najs blev det iaf!  härligt det! :)


sen på skolan idag så kom världens bästa maria & petra in och sjöng för mig! och petra hade sin fantastiska ultra tårta innehållande kladdkaka med dumle & daim i och glasyr, rosa! Bara för mig!! Och Maria den sötpajen hade bakat äppelkaka!!!:-) ÅHH! :) underbara vänner! De måste jag också visa er, vänta bara, jag varnar känsliga läsare som är sockerberoende, titta bort!!

NAMI!
tur vi körde stenhård boxersize sedan för att börja förbränningen :D
pusss

2009-03-23 @ 18:55:04 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv