BACK

Idag har sofie börjat sitt nya liv, detta medför såklart  att bloggen kommer bli aktiv, jag ber så hemskt mycket om förlåtelse, men när jag är fövirrad är det inte allt för roligt att läsa min blogg.:P Men nu ska det bli en jäkla ändring på det!

 Kan ju börja med att berätta att jag och kalle inte är tillsammans längre, jag har inte nämnt det i bloggen rakt ut för det är men framförallt var en ganska jobbig sak. En månad har gått och det känns numera bra, vi är bra vänner och det är jag väldigt glad över!!

Idag var jag också ute och sprang för första gången på heela vintern! Det känns bra att jag tog mig i kragen i det! Tur att jag har Malin som sätter lite press på mig! Förövrigt så var jag i Örebro i helgen på sista Ungaledare Utbildnings helgen, fy vad tråkigt att det är slut, alla är så himla sköna!! Men får ta och hitta på något framöver!
Nedanför är det bilder på mig innan jag gav mig ut för att träna, ni kan ju gissa vilken som är verklighet, vilja lägga sig i sängen eller grymt pepp? :P

känner mig riktigt jävla het!

2009-03-17 @ 21:48:23 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Maria

Bra att du börjar bli lite aktiv igen! ;) :*

2009-03-18 @ 21:49:14 - URL: http://takeitorleaveitnow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv