:)

hej!
tänk att hela veckan nästan har gått och att efter nästa vecka är det sport lov? fasen vad fort de har gått minsann!! skönt som fasen, har bara ett tungt matte D prov kvar innan jag får slänga böckerna ått sidan.. eller ahhh, iofs så lär väll lärarna komma med någon ny uppgift innan lovet så vi får jobba häcken av oss, som alltid... hoppas att dom tänker liiite på oss denna gången iaf!

idag hade jag samhälls-provet. jag hatar fan seminarie prov, får ju inte visa vad man kan utan bara massa jävla fjantfjunt. aja.. får historia betyget imorgon, jäklarns spännande...  mycket skolsnack nu minsann, men eftersom stor del av tiden just nu ägnas åt de så är det inte så konstigt :p

Syster-yster har kommit hem också, kul :)  var på birsta en sväng idag me sis och mammsen, köpte en present till älsk! men denni..!!
Pusssss&kram skumbanan

Söt-tjej för 3(?) år sedan? fin blondfärg iaf! 

2010-02-25 @ 21:38:42 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv